Testar nya mobilen...

Har köpt en ny mobil som jag har pysslat lite med under kvällen...
Det är ju en del att göra med att föra över lite telfonnummer, bilder o.dyl.

Självklart var jag tvungen att testa kameran i den också...
Nu är detta inte heller någon supermobil (gillar inte touch-telefoner, I-phone o.dyl.).
Min gamla hade 2 mpx. kamera och denna har 3,2 mpx. Lite bättre, men inte mycket.
Tycker dock ändå att man ser lite skillnad...

Nu har jag bara testat en fotografering och detta inomhus, kvällstid och ganska dåligt med ljus...

Detta blev resultatet:


Favoritläget!


*Undrar hur hon kan tycka att det är skönt att ligga så?*


Gullefjun!


Samma som ovan, men ändrad till svart/vit i mobilen


Jag får testa den utomhus också, samt dagtid inomhus så jag har mer att jämföra med sen.
Är lite missnöjd med förgsättningen, men det kanske bara är en tillfällighet p.g.a. det dåliga ljuset inomhus...?
Tycker den är lite för röd-tonad.
Får testa lite mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0