Snugglisarna

Idag passar vi lilla Tindra...

Theréze och Simon är i Köpenhamn över dagen med Simons bror och flickvän.
*Hoppas de köper med sig nå´t gott!!! SUPERFLIERS t.ex.*

De två, små, håriga hade en riktig mysförmiddag.
Tindra kom strax efter 9 imorse och då hade jag rastat Ella och gett henne frukost och Tindra var också rastad och utfodrad, så jag bestämde mig för att vi skulle vila en stund till (Stefan sov fortfarande).
När vi sedan steg upp, jag och Stefan, så låg de andra två, små liven kvar i sängen och mös bland täckena...


Två "snugglisar" som inte vill stiga upp...


Mysiga, trötta vovvar...


Skönare att ligga här under täcket... Kallt ute!


De är lika morgontrötta båda två, Tindra och Ella, och ligger gärna kvar i sängen så länge det bara går.
Nu hade de ju dessutom både rastats och ätit tidigare så de var nog helnöjda med att bara ligga kvar i sängen och vila under täckena, även om både jag och Stefan var uppe...
De kanske t.o.m. tyckte att det var ännu skönare utan oss...??

Vi har varit iväg lite på Väla innan idag och då tog vi hundarna med oss.
Tindra fick ha sitt täcke på och låna Ellas väska och Ella fick ha sin stickade tröja på sig och en filt att gosa in sig i, eftersom jag vet att det blir lite kyligt i bilen om de ska vara där och vänta.
Vi var ju tvugna att inhandla ett nytt grafikkort...
Sen tog vi med hundarna en sväng in på Grizzly, där jag köpte lite gotter som jag ska lägga i Ellas hemmagjorda julkalender.

Strax efter att vi kommit hem så gick jag och Ella hem och hälsade på My och Jonna en liten stund.
Där passade Ella på att stjäla ett kalciumben av My, som hon tryckte i sig utan att skämmas.
Vi var väl där i ca. 30-45 min. sen gick jag och Ella hem när Jonna skulle ut och rasta My.

Nu ligger både Ella och Tindra i soffan hos Stefan som ligger och kollar fotboll.
Jag tror jag ska fixa nå´t att äta till mig och Stefan och sen joina dem i soffhörnan...


Kommentarer
Postat av: Thereze Zetterberg

Vilka mysfisar;) Hittade inga SUPERFLIERS, sorry gumman...

2011-11-27 @ 21:24:31
URL: http://thereze.se
Postat av: Jasmine

Ja, visst är de gosiga!

Får bli Superfliers nästa gång! =)

/Jasmine

2011-11-27 @ 21:37:39
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0