Ny hundvagn

Idag har jag varit nere på ZaWicca www.zawicca.se,  på Gasverksgatan, hos Zarah.
Jag skulle möta upp Marina (hundfysioterapeut, www.rehab4hund.se) och kolla lite närmre på hennes hundvagn.

Det var meningen från början att jag skulle köpa hennes vagn, men eftersom hon inte hittade en större modell till sig själv så blev det inte av.
Men, häromdagen kom ett mail från Marina om att hon skulle kolla på en vagn och om jag fortfarande var intresserad av hennes.
Och ja, det var jag.
Jag har ju den rosa, men eftersom jag egentligen aldrig ville ha en rosa, så har min plan varit att göra av med den när jag hittat en annan.

Så, först bussade jag och Ella till Anjinsan´s, köpte lite gotter där och kollade efter en koppelreflex (men det hade de tyvärr inte...), sen tog vi bussen därifrån till stan och gick bort till ZaWicca.
Där kollade jag lite närmre på vagnen och bestämde mig för att köpa den och sälja min rosa istället.
De är i stort sett likadana, det är mest färgen som skiljer.
Så, jag köpte Marinas vagn, pratade lite med henne om Ellas krämpor (hon har ju masserat Ella och även gjort en grundgenomgång för fysioterapi på henne, så hon är duktig och vet ju även lite om Ella sedan tidigare).
Så fort Ella såg vagnen gick hon fram och skulle upp i den...
Sen fick hon ligga i den till Stefan kom och hämtade oss.
=)
När Marina åkte så kollade jag om de hade koppelreflex där, men tyvärr fanns det inte där heller.

På ZaWicca finns det däremot mycket annat spännande saker.
Zarah har nischat sig inom hälsokost för hund (och katt), och hon försöker hålla det ekologiskt, miljömedvetet, närproducerat och holistiskt i den mån det går, samt att hon har ett mycket stort utbud av t.ex. lammben, getöron, hjortben med päls, klövar, färskfoder, frysta ben och mycket, mycket mer.

Marina har tidsbokning nere hos ZaWicca för bl.a. massage, fysioterapi, vibrationsplatta, elektroterapi, laser, homeopati, treadmill (löpband) m.m.
Så för er som vill ha en behandling för er hund, så kan ni gå in på hennes hemsida www.rehab4hund.se och läsa mer/boka tid.


Ella och hennes "nya" vagn


Så ser den ut stängd


Ja, så ser den alltså ut, Ellas "nya" beiga vagn.
Nu ska jag försöka sälja den rosa.
Men den är ju inte mycket använd och den är jättefin, så det ska inte vara några problem.
Intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0