Lugn lördag + Pinkaholic jacka

Idag har vi bara softat här hemma.

Ella är fortfarande lite trött efter hela fredagen med lilla My...

Vi tog en promenad i förmiddags mellan ca. 10.30-11 och sen var vi ute en liten sväng 15.30-16 där vi tränade lite klicker bl.a.

Jonna kom förbi snabbt med My vid 16.45 och hämtade en liten jacka som hon skulle köpa (av min granne) till My.
Det är sååå fint!
Är jätteavundsjuk!
Grannen hade en likadan jacka till i större storlek som passade Ella jättebra, men modellen sitter lite fel vid frambenen på Ella, så hon vill inte ta ut stegen i det. Så det blev tyvärr ingen sådan jacka till oss...
=(


Hundjackan från Pinkaholic. Sååå söt!


Jackan är så himla söt och den har dessutom lite färg (vilket jag tycker är fint), så det är verkligen synd att den inte satt som den skulle på Ella.
Den har glansigt foder vilket inte resulterar i en massa knutor i armhålan heller som fleece har en tendens att göra.
Nåja, jag hoppas iaf att Jonna och My har glädje av sin jacka.
My var supersöt i den!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ååååh, vilken fin jacka!! Tror den finns med rosa prickar med! Den med blå prickar skulle jag vilja ha!! Men har så måååånga.....och har en på väg hem från Usa som jag köpt till Jackson.



Ditt och Ellas inlägg ligger nu på min blogg! Trevlig kväll!



/J

2011-11-12 @ 18:30:33
URL: http://dogomania.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja, det är verkligen synd att den större inte satt så bra på Ella, fast den passade storleksmässigt... =(

/Jasmine och Ella

2011-11-12 @ 20:06:40
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0