Hemma hos Tindra

Idag har jag och Ella varit och hälsat på en liten stund hos Theréze, Simon och Tindra.

Stefan skulle jobba så han skjutsade oss en bit på vägen, sen gick jag en runda med Ella på Viskängen först.

Vi var väl hos dem mellan ca. 12-13.20, så vi var inte där så väldigt länge.
Satt mest och pratade.
Sen promenerade jag hem med Ella via Viskängen och Fredriksdalsparken och det tog väl ca. 45-50 min.

Det var även lite det som var meningen med besöket också, att jag hade ett mål när jag skulle promenera med Ella idag.
Blir lätt ganska trist när man bara ska promenera för sakens skull.
Sen blir ju Tindra sååå glad när vi kommer på besök hemma hos henne!
Vi är tyvärr där ganska sällan...
Det beror absolut inte på att vi inte vill, utan framförallt för att de nästan alltid är upptagna på den adressen... =)

Bilderna är stulna från Tindras logg...
(Det är Tessan som fotat)


Tindra har pusskalas med husse!


Jag myser lite med en trött Ella...


När vi kom hem så fick Ella lite mat och nu nannar hon gott i sin bädd här sidan om...
Vi ska softa resten av dagen och husse kommer inte hem förrän runt 20-tiden.
Det blir nog soffhörnan och en film lite senare...


Kommentarer
Postat av: Thereze Zetterberg

Kul att ni tittade förbi;) Såg bilderna på My här på bloggen så fin hon är!!! Kram T

2011-11-14 @ 23:23:30
URL: http://thereze.se
Postat av: Jasmine

Det gör vi så gärna! Ni har sällan tid bara... =)

Ja, visst är lilla My fin?!



/Jasmine och Ella

2011-11-15 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0