Ella och Tindra på äventyr

Idag har jag och Theréze varit med Ella och Tindra i Filborna skogspark.
Therése har inte varit där tidigare, men gillade stället.

Vi lät hundarna vara lite lösa på ett par ställen och vi passade även på att träna lite med dem.
Theréze går på kurs med Tindra och övade lite på hundmöte m.m. och jag och Ella tränade lite på bl.a. sitt kvar (jag fick sitta medan hon sprang rundor...!! *asgarv*).

Ella hittade en liten "ö" i en av dammarna som hon kunde hoppa till utan att nudda vattnet så där var hon på lite upptäcksfärd...
=)
Hon är för rolig!


Ella kollar in den lilla "ön"...


Tindra utforskar en stor stock med håligheter


Vi strosade runt med hundarna och pratade/tränade i ca. 1 timme.
Very nice!

Theréze och Tindra har varit hos djurkommunikatör idag och jag har tid lördagen den 17:e december.
Ser fram emot detta enormt mycket!
Jag har varit hos en djurkommunikatör tidigare (Gabriella Rastad) med Ella och det var helt fantastiskt!
Den tjejen/kvinnan vi ska till nu har utbildat sig hos Gabriella, så det ska bli intressant.
Nu har ju Ella en del krämpor (som ni nog har läst om här på bloggen) så det ska bli spännande och se om det nämns något om detta och om jag möjligen kan få reda på orsaken.
Vem vet???
Konstigare saker har ju hänt...


Kommentarer
Postat av: Thereze Zetterberg

Tack för en härlig tur i parken. Gillade verkligen Filborna skogspark, här ska vi vandra mer;) Söt liten film.

2011-11-06 @ 01:16:27
URL: http://www.facebook.com/tindraz
Postat av: Jasmine

Tack själv, vännen!

Ja, visst är där fint att gå!?!

Mycket variation...



/Jasmine och Ella

2011-11-06 @ 22:41:07
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0