Turbo torsdag

Idag har det nog gått i ett...
Och det är inte slut än...

Jag tonade håret, gick ut med Ella, fick besök av Mona (Mimmis matte) som var här och lämnade en julklapp och när Stefan åkte och tränade så följde jag och Ella med och tog en timmes promenad i Filborna skogspark under tiden.
På vägen hem släppte Stefan av mig på Väla, sen körde han hem och duschade. Sen kom Alicia (Stefans systerdotter) och de åkte då och hämtade mig och på vägen hem köpte vi lite mat.
Vi åt, sen blev Alicia hämtad strax efteråt och då var klockan ca. 18.30.
När hon hade åkt så plockade vi iordning lite och vid 19.30 så ringde Simon och sa att de blev lite sena.

Tiden sedan dess har jag spenderat med att ta en kortis med Ella och läsa en högst intressant bok, Hundens språk och tankar, av Per Jensen.
Denna bok kommer jag att återkomma till i ett annat inlägg.
Men en sak är säker... Det är en bok som alla vi hundägare borde läsa...
Såååå mycket intressant information!

Nu väntar vi alltså på Theréze, Simon och Tindra.


Min vackra hund i de trevliga omgivningarna i Filborna skogspark.


Ella har fått syn på något...


Man ser ännu bättre från en liten sten...


Blir jag fin såhär?


Undersöker lite och har koll på omgivningen samtidigt...


Men, allvarligt talat... Visst är hon en vacker liten hund...?


Nu är klockan 22 och jag hoppas att Tindra med familj kommer snart.
Vi har fullt upp imorgon också och det lär väl behövas att man går upp i någorlunda tid för att hinna med det som ska göras.
Jag ska handla lite till mamma och eventuellt ta en snabb sväng ner till stan, sen ska vi vidare till Landskrona för att fira jul med min mamma och kommer inte hem förrän sent på kvällen/natten.

Hmmm... Jag tror jag ska ta en sväng ut med Ella så hon får kissa innan Theréze, Simon och Tindra dyker upp...
Har vi tur så kommer de när vi är på väg in!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0