Regnig och blåsig tisdag med Zeus på besök

Idag är det verkligen trist väder!
Det blåser och regnar och är grått och tråkigt...

Jag fick tvinga ut Ella i förmiddags och mer eller mindre släpa runt henne på promenaden så hon fick gjort vad hon skulle.
Hon ville ABSOLUT INTE vara ute!

Klockan 12 kom Zeus.
Han ska stanna till ca. 18.

Just nu ligger båda vovvarna i soffan hos Stefan, men alldeles strax så ska vi ta en liten promenix med dem.
Zeus är det inga problem med, han älskar att vara ute, men det är värre med Ella...

Nåja, ut måste hon i vilket fall som helst så hon får röra lite på benen och kissa lite.
Men jag förstår henne...
Jag vill inte heller gå ut i detta vädret, om jag inte måste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0