Oaktiv onsdag och min födelsedag

Idag har vi inte gjort så mycket...

Ella har bara fått "normala" rundor.
Det är grått, dyngigt och trist ute och vi har passat på att tvätta en himla massa tvätt (6 maskiner! Hur är det möjligt??).

Det är visserligen min födelsedag idag, men den firas inte på samma sätt längre.
Jag fick ju mina presenter av mamma och moster på lillejulafton och av Theréze på torsdagen när de var här.
Jag och Stefan byter inte längre heller, varken julklappar eller presenter.
Lite trist kanske, men vår ekonomi mår nog bäst av att låta bli. Dessutom hatar han att köpa presenter...
Han är en riktig tråkmåns... =)

Så, firar min födelsedag, det gör jag inte riktigt.
Önskar mig inget speciellt heller...
Det enda jag vill är att Ella ska få vara frisk nu och slippa en massa veterinärbesök på mycket, mycket länge.
För mig känns det mycket viktigare än en massa paketer.

Stefan har precis kört och tränat och jag tror att jag och min älskade, fyrbenta vän ska vila lite under tiden.
Man "vaknar" ju liksom aldrig ordentligt när det är såhär grått och mörkt...
Man får inget dagsljus.

Nä, lite vila nu och sen får det bli soffhörnan, kanske nå´n bra film och lite god mat, samt sällskapet av min älskade Ella!


Grattis till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis ha en bra dag

2011-12-28 @ 19:03:53
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej!

Tack så mycket!



/Jasmine

2011-12-28 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0