MyDOG - 2012




Torsdag 5/1 2012 - söndag 8/1 2012 är det MyDOG Göteborg.

JAG VILL DIT!

Jag var där med Theréze 2010 och där fanns massor av prylar och tillbehör (som jag älskar att titta på!).
Denna gången ska inte Tessan dit, vilket resulterar i att jag väntar besked på om Jonna ska dit.
Annars är det bara tåg/buss som gäller och jag är inte så säker på att det är någon hit...

Nytt på mässan för denna omgången är att man tydligen får ha hund med sig, även om den inte ska ställas ut!
Nice!
Visserligen kostar det extra i inträde, men vad gör det?
Tänk på alla dem som inte kan lämna sin hund själv eller hittar hundvakt!?
Då är ju detta alternativet superbra.

Jag antar att det är samma regler som gäller vid införsel av "privat" hund eller en som ska ställas ut, att man måste gå igenom en veterinärbesiktning och visa giltigt vaccinationsintyg o.dyl.

Läs mer om MyDOG här:
http://www.mydog.se





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du ditt vill du kolla efter företag som säljer hundvagnar ? Jag behöver reservdelar till min hihi :)

2011-12-09 @ 01:35:57
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det ska jag göra...

Vad för sorts reservdelar isf?



/Jasmine

2011-12-09 @ 09:31:53
Postat av: Johanna

Jag letar regn skydd. Har inte hittat ett bra. Provat massor av olika :( därför tänkte jag om man köper av en butik så kan man ju alltid lämna tillbax om de ej passar :) nä jag har inga problem med min. Köpte min på blocket av en tjej som lura mej totalt :( hon sa att den vann fint skick mm men fick bytta alla däck o sånt för dom hade hon tagit sönder :( så de blev en dyr vagn. Men mina hundar älskar den så de är värt pengarna :) dom brukar sj försöka hoppa upp i den på kvällen för att sova i den :) kram

2011-12-09 @ 22:22:56
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0