Långtur / Leksak / Lammfrikadeller / Rosa hundvagnen SÅLD!

Idag har vi sålt den rosa hundvagnen.

Ganska skönt att bli av med den eftersom vi under nå´n veckas tid nu har haft två vagnar stående i köket.
=)

Jag tog Ella och vagnen och promenerad ner till Knutpunkten, där jag skulle möta en tjej som skulle komma med tåget från Kristianstad för att titta på/köpa vagnen.
Ella rastades på vägen ner till stan och fick promenera hela vägen till Knutpunkten, sedan fick hon sitta i vagnen medan vi gick in där och medan vi väntade på köparen.
Passade ju bra att hon fick vara i den och vila benen lite efter promenaden.


Bilden tagen på Sofiero i september 2011


Tjejen som kom köpte vagnen och därefter så promenerade vi bort till busshållsplatsen efter Rådhuset och tog bussen därifrån och hem sen.

Det var helt okej väder, uppehåll, ganska torrt och halvklart/sol, men det blåste riktigt rejält och det var kalla vindar.
Både jag och Ella tyckte det var ganska skönt att komma hem.

Nu har jag precis kokat lite lammfrikadeller till "Pärlan" och hennes lila knappnäsa har jobbat rejält där ute i köket.
=)
*Luktar mumma!*
Det behövdes fyllas på i frysen med frikadeller.
Jag har kalkonfärs och kycklinghjärta också i frysen som ska tillagas, men det får bli en annan dag.

Var även borta och hämtade ett paket till Ella som kom med Posten idag.
Det var en aktiveringsleksak från Nina Ottosson.
Hon fick varianten som är till katt... =)
Fråga mig inte vad skillnaden är på varianten som är för katt och den för små hundar, för det har jag inte en susning om...


Cat Treat Maze från Nina Ottosson


Alldeles strax är det dags för en liten snabbrunda med Ella, men först ska hon få vila magen lite, för hon har precis ätit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0