Julhälsning till Ella

Vaknade vid 9.45 idag.
Sovmorgon!

Gick upp, tog först ut Tindra (hon stannade över natten) en sväng, sedan Ella.
På väg hem med Ella ringde Theréze så vi pratade en liten stund, sen gav jag vovvarna lite mat.
Efter maten försvann hundarna in i sängen igen...
Sömntutor!
Men jag förstår dem, inget roligt väder alls.
Grått och tråkigt, med lite regn/snöblandat regn emellanåt.

När jag startade datorn och kollade mina mail så hittade jag en jättefin julhälsning där till Ella:


Vi vill önska en riktigt GOD JUL!
Kram och leverbitar från "Menageriet"
www.goavovvar.se


Ella tackar så hjärtligt för denna fina julhälsning!

Nu är Stefan också vaken, så vi ska planera lite för när vi ska köra och lämna Tindra och resten av dagen.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0