Ella och Zeus i Laröd

Ja, som jag skrev i dagens tidigare inlägg så har ju Zeus varit här idag.

Eftersom det var fint väder, om än lite blåsigt, så åkte vi ut till Laröd med hundarna.
Där fick Ella vara lös och springa lite.
Lite och lite...
Hon sprang omkring som en liten galning den mesta tiden.
=)

Här är iaf några bilder från dagens lilla äventyr.


Jag MÅSTE ju vara det sötaste som finns!


Spanar över vyerna...


Zeus spanar lite medan Ella snusar bland alla goá dofter...


Det är en väääldigt intressant doft precis där Zeus sitter...


Två snyggingar med vinden i håret!


Det kändes ganska skönt att vi tog oss ut till Laröd så Ella fick springa lös och vara en lös och lycklig hund en stund, för nu ikväll regnar och blåser det och värre skulle det bli undar natten och morgondagen...
Det innebär ju att det förmodligen inte kommer att bli någon mysig långpromenad.
Näeh, det blir nog bara "vanliga" promenader, om jag ens får med mig Ella på en sådan i det vädret!
Hon verkligen avskyr regn och blåst, speciellt samtidigt.
Då ska man vara glad om man ens får ut henne genom dörren, eller t.o.m. ur sängen/bädden/soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0