Prylar jag vill ha...!

För er som inte känner mig så gillar jag att handla små saker till Ella. Något nytt täcke, halsband, koppel o.dyl. Hon har en hel del, men jag vill gärna förnya mig, så jag brukar köpa lite nytt ibland och även sälja av lite som jag tröttnat på eller som inte ens blivit använt.
Självklart är det bara att hojta till om ni möjligen har något av nedanstående till salu!

Just nu är jag helt inne på att köpa det nya regntäcket (33) från Hurtta, www.hurttacollection.com, som kommer ut snart. Det skrev jag om för några dagar sedan...

Hurrta Pro nya regntäcke i svart


Jag är även inne på att skaffa mig en sele/väst från välkända Puppia, www.puppia.se, Soft Vest Harness B (L) i grön camoflage med matchande koppel.
Jag har en annan sele från Puppia, Combat Ritefit Harness A i rosa camoflage, men vill gärna ha ett matchande koppel till det också.
        
Soft Vest Harness B             Combat koppel 


Sen vill jag även så småningom byta ut den rosa hundvagnen mot en i en annan färg. Har sett en från märket Guardian Gear som är snygg, men förbannat dyr! Den går bl.a. att köpa på www.petster.eu. Där har de en massa roliga och praktiska saker, bl.a. en hel del för att underlätta vid t.ex. rehab/gamla hundar/små hundar/ledproblem såsom t.ex. ramper, trappor o.dyl.

Guardian Gear hundvagn


Ja, ja... Drömma får man ju! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0