Hundkläder till salu

Har rensat lite och tänkte sälja av lite plagg som inte används längre (några aldrig använda).
Närmre beskrivning om storlek o.dyl. finner ni under varje bild.





Röd/svart t-shirt med Mad Dog-tryck. Köpt på Small To Big för 179:-. Använd ca. 2-3 gånger och blev sedan bara liggande i lådan. Passar min hund bra som är ca. 31 cm. i rygglängd och ca. 40-42 runt bröstet.
Pris: 50:- SÅLD!



Svart luv t-shirt med cerise PlayDog-tryck. HELT NY! ENDAST PROVAD! Blev bara liggande i lådan. Passar min hund bra som är ca. 31 cm. i rygglängd och ca. 40-42 runt bröstet. T-shirtstyg så den är ju något töjbar.
Pris: 50:- SÅLD!



Röd luv t-shirt med svart spindel/spindelnäts-tryck. HELT NY! ENDAST PROVAD! Blev bara liggande i lådan. Passar min hund bra som är ca. 31 cm. i rygglängd och ca. 40-42 runt bröstet. T-shirtstyg så den är ju något töjbar.
Pris: 50:- SÅLD!



Täcke från Trixie. Grönt/orange typ vindtäcke med magplatta och justerbar runt bröstet/magen. Passar liten hund med ca. 26 cm. rygglängd och ca. 38-40 cm. runt bröstkorgen. Dock justerbar, lite mindre + lite större.
Använd ca. 2-3 gånger (endast som extratäcke då vi passat våra vänners hund). Nypris: 135:-
Pris: 50:- SÅLD!


Frakt sker med Postens färdiga påsar (tror att de kan skickas i S= 30:-, vid köp av fler så vet jag inte om jag måste ta en större isf M=45:-).
Självklart får ni även hämta dem hos mig om ni bor i Helsingborg, eller i närheten.


Bara hör av er genom att lämna en kommentar om det är något av plaggen ni är intresserade av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0