Veckan som varit, med besök, promenader och prylar

I söndags åkte vi iväg och handlade en Bia bädd (rund) till lilla Ella i Ängelholm.
När vi var klara så tog vi vägen förbi Erikslund och åt baguette/hamburgare (frukost) där.
Jag tycker de har världens godaste baguetter där och Stefan gillar deras hemlagade hamburgare. =)
 
Vi köpte en rosa till Ella
 
 
I måndags fick vi besök av Johanna, http://rysskkarlek.blogg.se/, och en av hennes hundar, Chulli.
Vi mötte upp henne vid ICA Maxi och sedan följde hon med till Anjinsan´s, http://anjinsans.se/.
Där stannade vi ett tag medan Stefan gjorde lita andra ärende, sen följde hon med oss hem en liten stund för att prata och även hämta en Bia bädd som hon bett mig köpa till henne när vi var iväg på söndagen.
 
Ella och Chulli
 
 
I tisdags så tog jag en runda med Ella i Väla skog.
Tyckte att det hade varit lite långpromenader sedan fredagen... Det har ju mest varit en massa turer hit och dit så jag ville att hon skulle få gå en ordentlig promenad.
Det slutade med 1 timmes promenad för oss. Skönt!
 
Ella - Väla Skog
 
 
I onsdags var vi en snabb sväng på Anjinsan´s igen.
Där passade Ella på att prova en väldigt stilig bädd/hundsäng, som den obligatoriska bäddprovaren hon är! =)
Den var stooor och mycket fin!
Perfekt för den lilla Diva som hon är... =)
 
Mycket snygg hundsäng från Anjinsan´s
 
 
Igår, torsdag, jobbade Stefan kväll så då tog jag en långrunda med Ella lite senare på dagen.
Vi tog en promenad bort till Fredriksdal / Olympia skogen som tog ca. 1 timme och 10-15 minuter.
Det var underbart väder så det kändes ljuvligt!
 
Finaste Ella
 
Lummiga stigar
 
Ella
 
Lilla Ferdinand.. =)
 
 
Idag, fredag, har vi bara tagit det lugnt.
Varit på lite "vanliga" promenader... Ska ta en längre promenad ikväll, innan Stefan kommer hem och när det är lite svalare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0