Snygg-Ella gästbloggar: Utflykt till Vikens havsbad

Idag bar det iväg till Vikens Havsbad igen...

Matte packade väska med vatten och skål, sen tog vi bussen dit vid lunchtid.

Det var varmt, men framförallt väldigt kvavt...
Men, matte var snäll så vi gick inte så långt idag.
Vi tog en liten promenad, sen gick vi ner till stranden istället.

Och vet ni vad!!??!! Jag doppade faktiskt tassarna idag!
Joho! Sant!
Och ändå blåste det rejält så det kom in vågor hela tiden!
Matte tyckte att jag var superduktig och jag måste ju säga att jag är ganska stolt över mig själv också!
Bäst av allt var att jag fick vara lös nästan hela tiden!
Det var bara till och från själva vägen som jag fick vara kopplad...
Jätteskönt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nu har vi iaf landat hemma.
Matte säger att det är "Midsommarafton" idag... Jag har ingen aning om vad det är, och jag bryr mig inte heller...
Hörde henne och husse prata om att kanske grilla på balkongen sen... DET är mer av intresse för mig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0