Snygg-Ella gästbloggar: Snygg-tävling

Skrivet 15/6:
 
Imorgon har matte fått för sig att vi ska åka och titta på "snygg-tävling"...
Det innebär att man måste upp i ottan... Till absolut ingen nytta!
Jag ska ju inte ens vara med och tävla...
Jag förstår ju att jag inte får vara med, för då hade ju inga andra hundar velat ställa upp. Det hade ju liksom inte varit lönt...
Nä, så jag ska alltså slitas upp i gryningen bara för att visa alla hur snygga de "kunde" varit...
Än en gång...
Vad hände med "söndag = vilodag"??

Finns bara en fördel med allt detta... Och det är att min älskade vagn ska med!
Den står nämligen packad och klar i hallen!
Får väl ligga lite dold där så att den som väljer snyggaste hunden inte ser mig... Jag vill ju inte att nå´n ska börja gråta bara för att den snyggaste hunden inte får vinna...
Dessutom hade ju inte matte orkat bära hem alla priser och rosetter, för det hade ju inte fått plats i vagnen... 
 
Inte lätt att vara så snygg...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0