Snygg-Ella gästbloggar: Nationaldagsfirande

Skrivet 7/6:
 
Igår firade jag och Tindra nationaldagen med att ta med våra tvåbenta på en picknick, och sedan en promenad, ute vid Kulla Gunnarstorp.
Vi tyckte ju att det var ett supertrevligt initiativ av oss och tänkte att "Detta kommer att bli störtmysigt! Lite god mat, lite softande, en nice promenad i naturen..."
Såg att matte packade ner en massa i kylväskan.. Spännande!
Även Tindras matte hade tagit med en massa!
Men... Fick vi smaka??? Var där NÅGOT till oss??? NÄÄEEEHHH!!!!
Inte nå´t alls!
Tindra fick smaka en fattig liten bit vattenmelon.
Min matte "erbjöd" mig att smaka från hennes fruktsallad...
FRUKTSALLAD!!! Vad är det för fel på er tvåbenta!!??!!
Näeh, här gör man sig till och bjuder ut sina älskade tvåbenta på en mysig dag, till ingen nytta alls... 
 
Snygg-Ella
 
 Tindra fick vattenmelon... Inte ens det fick jag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0