Snygg-Ella gästbloggar: Min matte = Finn fem fel

Skrivet 10/6:
 
Herrejävlar!!
Min matte är inte klok! Det är nu bekräftat!

Jag trodde det skulle vara en vanlig prommis innan, men hon drog iväg mig på bussen idag igen...
Destination: Anjinsans Hund o Katt
Och det är ju trevligt iofs... Mitt favvisställe...

Ja, så hängde vi där ett tag och sedan gick vi bort på gräset bakom butiken och där lade hon upp en handduk och serverade mig mat och vatten...
Supergulligt!! För jag var ju både hungrig och törstig...

Sen satt vi där och och bara tog det lugnt och passade på att vila magen efter maten.
Vid 18.50 begav vi oss tillbaka till bussen (trodde jag!!!!), men tji fick jag (igen!)!

Tror ni inte att dåren hade fått för sig att vi skulle promenera långt igen!!??!! Jooooooo!!
Vi gick alltså i ca. 1 timme och 10 minuter!! Från Anjinsan´s och ända till Drottninghög!! För att hon "skulle se om och hur man kunde gå dit"...!
Jag trodde mina små ben skulle trilla av! *SANT!*

Som tur var så hade hon iaf vett nog att låta mig åka bussen resten av vägen... Hem då, trodde jag i min enfald... Men nej... Då tyckte hon att vi kunde passa på att handla med lite mat hem när vi ändå var ute...
Så, jag fick allt hänga med när hon handlade mat... Bara för att jävlas tillbaka och ge igen så passade jag på att lukta PÅ ALLT!! på vägen hem, så att hennes mat skulle hinna bli kall...
*Där fick hon sig!*

Väl hemma så kändes soffan som en självklarhet!
Kröp ner under mitt nya täcke och där ligger jag fortfarande!! 
 
Snygg-Ella
 
Zzzzzzzzzzzz....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0