Tavlan på Ella

För er här på bloggen så har jag helt missat att berätta att jag ÄNTLIGEN har fixat en stoooor canvastavla på Ella!
 
Ni vet ju att jag ville ha en och att jag letade efter en bild som skulle vara lämplig...
Bestämde mig till slut för en av bilderna som jag tog på henne när vi var i Pukavik, Karlshamn i november.
Gjorde den dock svart/vit.
 
Originalbilden
 
Svart/vit
 
Slutresultatet!
 
 
Jag blev mer än nöjd!
Tavlan blev jättefin!
Leveranstiden var ca 1 vecka och den kom t.o.m. hemkörd till porten!
Och även om Ella är en stor del av tavlan, så blir det ändå inte så att hon tar över motivet...
Snarare att det ändå inte stör i bildens helhet. För HELA motivet är vackert!
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Den blev ju jättefin!

Svar: Tack!Ja, jag är supernöjd!!
Jasmine och Ella

2013-02-09 @ 17:26:15
URL: http://socialahundar.blogspot.se
Postat av: Lisa

Jättefint både orginalet och det svartvita på Stjärnan Ella...
Ge Ella en varm kram från mig

kram lisa

Svar: Tack!
Jasmine och Ella

2013-02-09 @ 21:52:27
Postat av: Katarina

Det blev en jättefin tavla!!!

Svar: Tack, Katarina! Jag blev mer än nöjd! =)
Jasmine och Ella

2013-02-11 @ 17:39:39
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0