Redo för Sofiero!

Ja, då har jag äntligen fått badat Ella idag!
Man drar ju gärna på det, men eftersom det är Sofiero imorgon så fick jag minsann ta loss tummarna...
=)
 
Klorna slipade vi i onsdags och tog även lite tassludd då, så det tror jag att hon ska få slippa idag...
*Illa nog att behöva bada*
 
Sen har jag tagit fram vagnen och packat ihop inför morgondagen-
 
* Mat till Ella
* Godis till Ella
* Lagt vatten i flaska i frysen
* Skålar
* Filt
* Regnponcho till mig
* Vaccinationsintyg
 
Ja, det är nog det viktigaste som jag har fått med..
=)
 
Och som vanligt blev Ella helt nipprig när jag tog fram vagnen och gav sig INTE förrän hon fick vara i den!
*Hopplösa lilla hårboll!*
Men, eftersom hon tvingades att bada idag så lät jag henne vara en stund i vagnen som kompensation...
;)
 
Redo för Sofiero!
 
Sötast i heeeeeelaaa världen!!
 
 
Kanske ses vi imorgon??
Håll utkik efter oss, för jag lär inte kunna hålla reda på alla jag ska träffa!
=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska kolla efter en cool vagn med en cool/tuff hund i och en snäll matte bakom vagnen på sofiero imorgon..lovar.
kram lisa

2012-09-07 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0