Varierande nöje

Måndag 15 oktober:
 
Tråkväder!
Blev inget "äventyr" för käraste Ella idag...
=/
Men det blev manikyr/pedikyr för hennes del istället, med kloklippning, kloslipning och tassluddstrimning!
Något hon verkligen uppskattade!
*NOT!*
=)
 
 
Tisdag 16 oktober:
 
Dagen bjöd på 1 timmes promenad i Filborna skogspark med Ella medan husse tränade.
Skönt för henne att kunna vara lös och springa fritt!
Där var nästan ingen mer än vi där, så hon kunde vara lös nästan hela rundan dessutom.
=)
 
 
 
 
 
Onsdag 17 oktober:
 
Vi var i Landskrona och hälsade på min mamma och självklart fick ju Ella följa med till "mormor".
På vägen hem körde vi ner om Örby ängar för att ta en sväng med Ella där och låta henne springa lite.
Det var lite halvruggigt och lite blåsigt, men jag vet ju att det kommer sämre dagar, så man får passa på! 
=)
 
Välkommen till Örby ängar
 
Vägen ner till själva hundbadet
 
En "höstig" strand full med tång
 
Ella spanar ut över Öresund
 
Supersnygga Ella!
 
Koll på läget
 
Med vinden i pälsen
 
 
Torsdag 18 oktober:
 
Veckans hittills tråkigaste dag... (fast utan kloklippning) ;)
Lite "vanliga" prommisar och soffmys var det som erbjöds.
 
 
Fredag 19 oktober:
 
Jag och Ella hängde med Théreze och Tindra ut till Pålsjö skog idag.
Det blev en skön tur på ca. 2 km. och ca. 45 min/1 timme.
Sen har det blivit lite fredagsmys också, såklart!
Och nu när jag låg här i soffhörnan så fick jag sällskap av en liten Ella som tyckte att det var färdigbloggat och demonstrativt lade sig lite strategiskt!
=)
 
Söta, lilla Tindra! Kamoflerad i löven! =)
 
Två riktiga pärlor!
 
Nu är Ella trött på mitt bloggande! =)
 
 
*Vink, vink!*
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo man ser ju att Ella har haft en bra vecka. Jättefin bild på Tindra.

Ge Ella en kram från mig.

Och ella: Ska man vara fin få man lida pin.. som man brukar säga. Du blev ju jättefin efter din maniky/Pedikyr..

trevlig helg


kram lisa

Svar: Hej!Tack detsamma!
Jasmine och Ella

2012-10-20 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0