Gott & blandat!

Det har varit lite blandat väder sista tiden...
Det, i kombination med lite annat, har gjort att det inte blivit så mycket långpromenader som vanligt och inte heller alltför mycket att skriva om...
 
Liten uppdatering kommer här:
 
Torsdag 20 september:
 
Ella hade besök av kompisen Cleo
 
 
 
Fredag 21 september:
 
Tråkväder!
Det blev iaf en snabbaktivering på gården med lite godissök i gräsmattan!
 
Den ska vara här någonstans!
 
Hittade den! *mums!*
 
 
Lördag 22 september:
 
En slappedag!
Iaf en bild från gourmetfrukosten! =)
 
*Mumma!*
 
 
Söndag 23 september:
 
En dag med riktigt skitväder!
Bara regn och blåst!
Inte många knop blev gjorda och Ella hade inte mycket lust att göra något alls...
 
Dagen började med att jag knappt fick upp henne ur sängen...
Och ja.. På den vägen var det... =)
 
Ut och kissa?? Gör du det om du vill.. Jag tänker minsann inte gå ut!!
 
Det är såhär man ska tillbringa regniga dagar!
 
Jävla skitmatte! (räcker tunga!) Drar ut en på kisserunda i regnet...!
 
Återgått till soffläge efter kisserundan!
 
 
Måndag 24 september:
 
Skönt höstväder!
Passade på att ta en tur ut till Laröd med Ella så hon fick springa lite!
Hon älskar ju Laröd!
Så en riktigt skön promenad där man redan kunde se att hösten börjat komma med alla sina fina färger.
 
Mmmm...! Mitt älskade Laröd!
 
Spännande dofter!
 
Kom igen då! Skynda er!
 
Underbara höstfärger!
 
Vaa!!!?? Ska vi åka hem nu!!?? Näeh...
 
 
Tisdag 25 september:
 
Ella fick paket!
Tydligen något tröstpris i nå´n fototävling.. =)
Nå´n rabattkupong och 3 dental-godisar och en klicker! Inte illa!
Ella blev glad iaf!
Hon var ytterst intresserad av paketet när det låg på golvet i hallen...
Självklart fick hon ju provsmaka!
 
Ellas lilla paket!
 
*Smaskens!*
 
Fick jag bara äta en halv!!?? Snåltant!
 
 
Onsdag 26 september:
 
Riktigt skitväder!
Lilla Cleo kom iaf på besök, så det hände nå´t iaf!
 
Ella och Cleo
 
 
Torsdag 27 september:
 
På förmiddagen tog vi en tur ut till Laröd igen så att Ella kunde få sträcka på benen!
*Lycka!*
Det blev även en liten runda upp till "Borgen" på eftermiddagen eftersom solen tittade fram!
 
Wiiieeee! Detta är livet!!!
 
Åk du, husse... Jag stannar hellre här!
 
På väg till "Borgen"
 
Snygg-Ella
 
"Borgen"
 
Ella på minnesstenen
 
 
Fredag 28 september:
 
Ingen händelserik dag, förutom att vi passade "lilla" Mimmi!
Lite promenader och hemmamys!
 
Mimmi
 
Två utslagna hundar!
 
 
Lördag 29 september:
 
Mysdag!
Lite "vanliga" promenader och mycket mys!
 
Ella myser i sängen!
 
 
Söndag 30 september:
 
En ganska lugn dag.
Ella fick vara lite lös i parken och det blev lite godissök i trädet som eftermiddagsaktivering.
 
Vi måste ha världens bästa träd i parken!
 
Det är kul att springa lös!
 
Suddig, men lycklig! =)
 
 
Idag, måndag 1 oktober:
 
Jag och Ella tog en långrunda i Pålsjö skog på ca. 1,5 timme...
Riktigt nice!
Det var lite blåsigt på vägen dit och hem, men i skogen var det skönt.
Ella fick springa lös en del också så hon fick sträcka ut lite.
 
Jippie! Det fanns godisträd i Pålsjö också! =)
 
Visst är jag sötast i HEEEEEELLAAAA världen!!!??!!
 
Det gäller minsann att ha koll här bland alla skogsmullar!
 
 
Ja, det var iaf lite av senaste tidens händelser...
Jag har varit riktigt värdelös med bloggandet ganska länge...
*skäms*
Men, jag försöker iaf att uppdatera lite så gott jag kan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0