Utvärdering Electroterapi/microström: Del 8

Torsdag 15 november:
 
Ingen förändring.
Hon går fortfarande rätt kasst.
Tog en förmiddagspromenad på ca. 1 timme i ett riktigt grått och trist väder.. (dock uppehåll..)
 
Inte världens roligaste väder att promenera i...
 
 
Fredag 16 november:
 
Inte någon förändring...
Värdelöst!
 
 
Lördag 17 november:
 
Tycker mig bedöma att Ella faktiskt kanske gått liiiiitee bättre idag... Eller?
Jo, men det tycker jag nog...
Inte riktigt lika mycket hoppande...
 
Tråkväder så det blev lite godissök på gården bl.a.
 
Ella på gården
 
 
Söndag 18 november:
 
Hmmm... Samma idag...
Jo, det är nog så att det kanske börjar hända något...
Tycket att hon gick lite bättre även idag.. Ungefär som igår (alltså bättre mot hur det har varit innan).
 
 
Måndag 19 november:
 
Tog en sväng ut till Filborna med Ella på e.m.
Det blev ingen lång runda, men kanske 30 minuter och hon kunde få springa lite lös.
Och denna gången så gick hon faktiskt ganska ok. Inte alls bra, men ok...
Hon kunde t.o.m. trava ordentligt när hon gick lös... ;)
 
På kvällen 17.45 skulle vi vara hos Marina för en ny behandling (nr. 3).
När jag skulle börja göra mig iordning för att ge mig av så hittade jag inte Ella (vi kom hem från Filborna ca. 15.30 och hon åt strax efter att vi kommit hem)...
Då hade hon lagt sig i sin nya Puppia-väska... =)
Köpte den som "buss-väska" och fick den i torsdags. Jag hade satt den i hallen så den var framme tills vi skulle iväg, och där hade Ella pressat ner sig!
Hon verkade inte ha några större planer på att ta sig någonstans alls!
=)
 
Ligger bra här!
 
 
Förra behandlingen så ville inte Ella alls, men denna gången gick det bra.
Marina fick sätta på plattorna utan problem.
När vi kom hem var hon på hyfsat gott humör. Inte så fjollig som hon varit nå´n gång, men inte heller så blasé som hon var sist vi hade varit där.
Kvällsrundan gick hon ok på.
 
 
Tisdag 20 november:
 
Dagens promenader var lite 50/50.
Hon kunde gå hyfsat vissa sträckor, och under andra konstant hoppa med benen vid varje steg.
Återstår att se hur hon är imorgon...
Brukar ju vara som sämst dag 2 efter behandlingen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0