Utvärdering Electroterapi/microström: Del 2

Torsdag 8 november:
 
Hade förväntat mig en Ella med enorm träningsverk och som knappt kunde röra sig idag...
Iaf om man ser tillbaka på förloppet från förra behandlingen i förra veckan...
Så var det dock inte...
Nej, men hon var lite snorig och hade lite bekymmer med luftvägarna/näsgångarna även idag... Det rosslade lite i näsan på henne på morgonen, hon fick lite "snorklingar" ute (speciellt på första promenaden) och höll ett ganska lugnt tempo.
Dock var hon bättre i näsan än igår, onsdag.
 
Om man bortser från näsan och bara fokuserar på benen och hur hon gick så tycker jag nog att det var ganska bra...
Inte alls vad jag förväntade mig eftersom 2 dagar efter förra behandlingen, så gick hon otroligt illa igen...
Nu var det ingen dag då det blev varken många eller långa promenader... =(
Vi hade massor att göra och körde många ärenden, så det blev en promenad på förmiddagen och en på kvällen och däremellan blev det mest lite kortare promenader till och från bil, nå´n kisserunda runt huset o.dyl.
Men, på sista rundan observerade jag henne lite mer noga och tyckte att jag fick ihop kanske 5 (!) tjolahoppsan steg (varav ena gången så var det några steg i rad) och 3 kortare galopper, för att sedan återgå till trav i ett ok tempo.
 
Så, man kan väl säga att hon var ganska dämpad, men gick bra (inte så snabbt) på promenaderna...
Men, så var det en tråkdag för henne dessutom med kortare promenader, vi tvättade halva dagen, åka bil m.m.
Så, kanske var hon lite uttråkad och lite halvkrasslig i näsan och självklart så kräver väl kroppen också sin energi vid läkning... Och det kan ju också vara just därför som hon är lite halvkrasslig...
Det vore inget konstigt att kroppen reagerar på det sättet.
Jag är bara glad över att hon inte gick så illa som hon gjorde dag 2 efter förra behandlingen!
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0