SÄLJES: Vind/regnjacka till mindre hund

Jättesnygg vindjacka/regnjacka!

Militärgrön med orange foder/reflexer.

Tunnare modell i nylon med nätfoder och reflexer.

Hål vid sömmen vid nacken för koppel.

Rygglängd: 32 cm. + luva.

Bröstomkrets: ca. 48 cm.

Benlängd, mätt från sömmen på insidan: ca. 6 cm.

Stängs med dragkedja under magen som är ca. 30 cm.

Endast använd ett fåtal gånger.

Läs mer här:
http://www.petster.eu/se/art/petsters-regnacka-med-reflex-oliv.php?grp=221899

Nypris: 279:-

Mitt pris: 100:- inkl. frakt.







Vid intresse, skriv en kommentar och lämna din mailadress.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, har du lust att höra av dig till mig. jag står inför en patellaoperation av min hund och villgärna höra hur det gått efteråt med din hund. Jag måste också betala min operation.

Hör gärna av dig.

Hälsningar Helen

2014-04-10 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0