Dagens inköp: Clips Reflex

Jag och Ella passade på att åka med husse när han skulle några ärende och han släppte av oss vid djuraffären Grizzly på Väla, www.grizzlyzoo.se, sålänge.

Ella fick ju ett presentkort där i julas som vi hade handlat lite för, men som det fanns pengar kvar på.

Vi åkte mest dit för att titta lite och för att hitta på något annat än att bara ligga hemma idag.
Det är nämligen nästan storm här, så någon långpromenad har inte varit aktuell.
Igår både blåste det rejält, samt regnade, så då blev det inte heller nå´t vettigt gjort.
Vi lekte med Ellas Cat Treat Maze lite igår, men annars hände inget spännande alls.

Nåväl, jag hittade iaf en Clips Reflex som jag köpte på Grizzly.


Clips Reflex av märket Boett


Det är en reflex som man fäster med ett clips (som det finns på hängslen).
Ca. 10-15 cm. lång "reflexflärp" i lite plastat på ena sidan och en lite smalare "tygflärp" på andra sidan (så den fladdrar lite).
Man kan ju fästa den i stort sett på vad man vill, koppel, jacka, väska m.m.
Priset var 69:90, vilket jag tycker är ett ganska saftigt pris för en liten reflex, men å andra sidan är det ju en ganska billig "extraförsäkring" och nu hade vi ju dessutom presentkortet också.

En reflex kan ju aldrig anses som onödig!


Kommentarer
Postat av: Freja Phaléne

Nej reflex är bra! Dumt att inte vara försiktig ju!! Fast det var fasligt många slantar för en sån liten grej...

2012-01-05 @ 02:29:12
URL: http://prinsessanfreja.blogspot.com
Postat av: Ella (Jasmine)

Halloj Freja!

Vad trevligt att självaste "Metalsessan" tittade förbi! =)

Du har rätt... Det är dyra små saker, men matte säger att de är mycket bra att ha. =)

Själv tycker jag att små stjärnor som vi borde ju kunna synas ordentligt iaf!

/Ella

2012-01-05 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0