Äntligen en längre promenad!

I förmiddags tog jag en liten sväng med Ella upp till parken, men nu i eftermiddags passade jag på att ta 1 timmes promenad med henne upp till Fredriksdalsparken.

Jätteskönt!

Har verkligen väntat på att det iaf skulle bli liiite varmare så hon kunde gå utan täcke/tröja.
Det blåste iofs en del, men solen sken och i Fredriksdalsparken var det lä, så det funkade ändå.



Det är 5 dagar som hon inte har varit på nå´n riktig långrunda nu... Så det var verkligen på tiden!
Inte för att det nog är någon fara eller så, men hon behöver gå för att hålla musklerna i sitt ben ok.
Tror inte att hon far illa om det går några dagar utan långrunda, eller om det inte alltid blir varje dag, men jag försöker verkligen se till att hon får gå ordentligt.

I Fredriksdalsparken fick hon även vara lös så hon fick springa och sträcka ut ordentligt, för det behöver hon verkligen göra så ofta det finns möjlighet.
Då får hon ju även chans att använda andra små muskler som inte alltid används vid en vanlig promenad.

Annars är det ingen speciellt rolig dag...
Min morfar gick bort idag (han somnade in vid 12.30)...
Han skulle fyllt 90 år nu i februari...
R.I.P.
Nu slipper han iaf ha ont...
Han har varit sjuk de senaste dagarna och hade väldigt ont. Min moster har vakat hos honom sedan igårkväll och inatt fick han morfin och somnade alltså in i sömnen vid middagstid idag.


Vila i frid, morfar...


Kommentarer
Postat av: Moster

Underbart fin dikt. Det är precis så det är!!!

2012-02-07 @ 18:57:48
Postat av: Anonym

Hej moster!

Ja, den dikten var jättefin.

Tyckte den var mycket passande...

/Jasmine

2012-02-07 @ 19:13:13
Postat av: Lisa

beklagar sorgen.. Jättefin dikt.

skickar varma kramar till dig i din stora sorg efter din Morfar.

Jag vet att din Morfar är hos änglarna i himlen och tittar ner på dig och finns där i ditt hjärta.

varma kramar från lisa

2012-02-07 @ 20:39:07
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Tack så mycket.

/J

2012-02-08 @ 00:12:27
Postat av: Elin

Beklagar! ♥

2012-02-08 @ 12:59:49
URL: http://www.nattstad.se/ElinNoordNoord
Postat av: Jasmine

Tack, Elin!

/J

2012-02-08 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0