Kolonin, stadspromenad, Filborna skogspark och Pålsjö skog

Jag vet...
Jag är värdelös med mitt bloggande nuförtiden!!
=//
*skäms*
 
Här kommer lite av vad vi gjort de senaste dagarna iaf...
 
Måndag 8 augusti:
 
Varmt!
Det blev ingen långrunda alls, utan jag och Ella var på kollo med Cleo istället.
=)
 
 
 
 
 
 
 
Tisdag 21 augusti:
 
Jag och Ella tog ca. 1 timmes promenad ner till stan för att köpa lite vitaminer till henne på Life.
 
 
Onsdag 22 augusti:
 
Långpromenad i Filborna skogspark medan Stefan tränade.
Fick henne t.o.m. till att doppa tassarna i dammen!
=)
 
 
 
 
 
 
 
Torsdag 23 augusti:
 
Ingen långrunda...
Men, ett besök i djuraffären och köpte lite mat, samt kikade på de nya Hurtta-kopplen som hade kommit... Jättefina!
 
Två tröttisar i soffan under torsdagkvällen!
 
 
Fredag 24 augusti:
 
Upp tidigt.
Ut snabbt med Ella vid 7.40 och gav henne frukost när vi kom in.
Sen fick hon vila till 8.30 då Cilla kom och hämtade oss för en promenad med henne och hennes två tibbetjejer, Esther och Doffie.
Ca. 1 timmes trevlig promenad i Pålsjö med trevligt sällskap och fina hundar!
Därefter stupade Ella totalt!
Resten av dagen har hon, i stort sett, bara vilat/sovit...
Ja, förutom några promenader och lite mat, såklart.
Men däremellan har hon inte gjort många knop, kan jag lova!
=)
Men hon var duktig på promenaden med Esther och Doffie och hon har varit superduktig på de andra promenaderna idag också, när det gäller hundmöten/passerande hundar.
*Mitt lilla gullefun!*
 
Esther och Doffie
 
Ella, Esther och Doffie
 
Superspanaren Ella!
 
Trött Ella efter en hektisk förmiddag
 
 
Ja, det var denna snabbgenomgången!
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0