1 månad kvar! - Sofiero hundutställning 8-9 september 2012

Nu är det "bara" 1 månad kvar till hundutställningen på Sofiero!
*JIPPIE!*
 
I år ligger det lörd-sönd 8-9 september
 
 
Längtar verkligen och hoppas med allt jag har på att vädret ska vara bra!
Jag vill verkligen dit med Ella och vagnen och botanisera bland alla hundprylar, se alla fina hundar, kanske träffa lite trevliga folk och äta den obligatoriska hamburgaren!
Det har ju liksom blivit lite av vår tradition, min och Ellas, att vara där.
=)
 
Bild på Ella från Sofiero förra året
 
 
Nu kan det ju bli ännu roligare, då jag skaffat FB och "lärt känna" lite nya, trevliga människor där.
De flesta med stort Tibbe-intresse, precis som jag.
Jag hoppas ju att få träffa några av dem där!
 
Tibbarna visas på lördagen, så det passar väl bra, för då är alla hundprylarna "nya", det mesta finns kvar och jag behöver inte åka dit även på söndagen, utan kan då istället ta mig till hundutställningen i Burlöv (där det är Tibbe-special) och bara njuta av alla underbara tibbisar!
 
Så, nu har alltså nedräkningen börjat!
=)
 
Vi ses väl där!!??!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel Engström

Hej jasmine och ella. Jag kunde inte hitta er på fb. Men gå in nu å sök på Jessie. El gunsan Engström.
+ jag hade inte ditt mobil nr i heller :((
Många Kramizzar Gunnel å jessie

http://m.facebook.com/home.php?__user=800299239

2012-08-12 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0