Söndagsmorgon...

En trött Ella sover fortfarande...

Hon var helt slut igår kväll efter det att Cleo hämtades!
Ändå gjorde vi inget speciellt...
Hon fick visserligen ingen vila efter promenaden på 1 timme, innan Cleo kom, men sen tyckte jag nog att de två hårbollarna inte gjorde många knop.
De var ute på två kissepromenader (vid 17 och 20.30-tiden), annars låg de mest och softade.
Fast, det är kanske tillräckligt för Ella att här är en annan hund??
Det kräver ju säkert en hel del av dem, när de annars är "ensamhundar"...
Nu har ju Ella vuxit upp med en annan hund innan vi köpte henne, men det är ju 3 år sedan...
Hon har ju säkerligen anpassat sig till att vara "ensamhund" vid det här laget.

När Cleo hämtades så passade vi på att ta en liten promenad och ha följe med dem en liten bit (även om det bara var 2 timmar sedan Ella var ute).
När vi sedan kom in så stupade Ella i soffan!
Hon bara dog!

Jag och Ella gick väl sedan och lade oss vid ca. 00.30, sen var ju Stefan ute och kissade henne en gång till innan han lade sig.
Vid 06.45 vaknade jag imorse och då steg jag upp.
Hade ställt klockan på 9, men passade på att äta lite frukost och kolla lite TV.
Jag ska snart ge Ella lite frukost, för sen ska jag iväg till Jätteloppisen (en gång om året på Idrottens Hus) här i Helsingborg.
Stefan ska gå upp när jag går så att han sen kan ta ut Ella.

Hörs kanske lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0