Världens bästa Ella fyller 6 år idag! GRATTIS!

 

              
                                 Du är det finaste jag vet...
                               Du är det dyraste i världen...
                Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
                     som fåglarna, som blommorna på marken.

                               Du är min ledstjärna och vän.
                          Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
           Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
                              mina händer och mitt hjärta.

               Ja, du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
                  Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
                        som fåglarna, som blommorna på marken.

                           (Björn Afzelius - Sång till friheten -)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Googlade lite på min hunds namn, twist'n shout jane austin, och hittade en kullsyster! Kul! Hälsa grattis från mig och esther :)

2011-12-12 @ 11:45:03
Postat av: Jasmine

Heeeej!



Gud, vad kul!

Vet du om att jag har sökt dig???

Letade själv efter Ellas kullsyskon när jag köpte henne då hon var 3,5 år.

Fick reda på att Esther sålts och hörde med förra ägaren om var hon fanns, för jag ville så hemskt gärna ha någon liten kontakt med ett kullsyskon till Ella.

Enda svaret jag fick var att hon skulle förmedla detta, men att om ingen kontakt togs så ville ni inte... Frågade efter ett tag igen, men då blev svaret att ni inte ville ha någon kontakt... Att hon förmedlat mitt intresse.

Men jösses vad glad jag blev nu!

Riktigt glad!

Detta är ju superkul!

Vi får ju gratulera tillbaka, eftersom lilla Esther också fyller år idag!

Det hade varit kul om du ville skicka mig nå´n mailadress, eller hemsida, för vidare kontakt.

Var bor Esther nu?

Hoppas att allt är bra.



Mvh.

Jasmine och Ella

2011-12-12 @ 12:06:44
Postat av: Jasmine

Hej igen, Madeleine!



Det hade varit JÄTTEKUL om du ville maila några bilder på Esther!

Och får jag dessutom lägga ut dem här på bloggen så skulle jag bli jätteglad.

Hade varit kul att se om och hur lika/olika de är...



/Jasmine och Ella

2011-12-12 @ 12:11:28
Postat av: Madeleine

Det visste jag inte! Det är ingen som frågat mig om det! Men kanske kan det vara någon tidigare ägare? Jag är ägare nr. 5 och har haft esther i lite mer än ett år nu. :) jag har också sökt lite om esthers tidigare ägare, föräldrar syskon osv men inte hittat så mycket :) jättekul att jag äntligen hittade något :) esther bor utanför norrköping med sin schäferkompis zack :) vart bor ella? :) gud va kul!!

2011-12-12 @ 12:22:33
Postat av: Jasmine

Hej igen, Madeleine!



Jag har svarat till din mailadress...

Låter bara det inlägget med din mailadress vara kvar tills jag har sparat den i min kontaktlista, sedan tar jag bort det så inte din mail ligger på bloggen...



/Jasmine

2011-12-12 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0