Testar nya videokameran!

Wiiiee!
Idag kom videokameran som jag har köpt via Tradera, www.tradera.com.
Den ska, förhoppningsvis, bli min nya "medhjälpare" här på bloggen lite då och då.

Det är en Sanyo Xacti VPC-CG100. Mycket snygg, måste jag säga!
En mindre variant med "pistolgrepp".


Sanyo Xacti VPC-CG100


Självklart måste jag ju testa både att fota och filma med den...
Ella fick såklart bli utsatt för detta... =)
Både filmklipp och foto är taget inomhus (inte världens bästa ljus här hemma).
Men jag tycker nog att den får godkänt.
Felet ligger nog mest hos mig, som inte har lärt mig hur jag ska använda den än. =)


Ella trött, som vanligt.. Fotat med nya videokameran.



Ella vinkar, filmat med nya videokameran.


Kan ju bli kul att kunna lägga upp små klipp på Ella någon gång!
Lite besvärligt just nu, för jag måste lägga upp dem på YouTube, www.youtube.com, först eftersom vi inte har någon mjukvara till att kunna ladda upp och se filerna i datorn.
Men, vi kommer nog på nå´t!


Kommentarer
Postat av: moster

Det fixar ju du galant med videokameran!!!!

2011-09-02 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0