En riktigt bra transportväska!

I början på detta året införskaffade vi en helt suverän transportväska till Ella! Framförallt är den mycket bra i bilen, men även vid andra tillfällen också såklart.
Hon hade tidigare en vanlig vadderad som hon satt i när vi åkte buss (efter att jag tröttnat på att folk inte såg sig för på bussen), men efter PL-operationen ville jag ha något stadigare.
Hade sett denna väskan redan året innan, men ansåg den vara något dyr då. Nu var ju situationen något annorlunda eftersom jag behövde något rejält. Sen hade jag turen att hitta samma väska igen på Grizzly på Väla när de hade nypremiär i sin nya lokal!
Väskan kan bäras i handtaget, eller med axelrem, den har luftigt nät och kan öppnas på flera sätt, samt att man kan ta av hela överdelen och använda den som bädd (smart). Det finns en mindre förvaringsficka på varje sida (lagom till några bajspåsar eller kanske en portion mat).
Vi har även köpt 2 "bilbältesöglor med hakar" som vi trär på bilbältet och sedan fäster i vars en sida av väskan (i metallöglorna där axelremmen sitter), så den är riktigt stadig och rubbas inte i bilsätet.
Jag har storlek Large till Ella (45x53x41 cm.), men vet att den finns i Small och Medium också. Min väska kostade ca. 1000:-, och vet att de mindre modellerna var billigare.
Väskans modellnamn är Torino och är av märket Meldgaard.





Superpraktisk transportväska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0