Hemma

Idag åkte jag och två tidigare kollegor iväg till Staffanstorp för att besöka Hundmässan som HandMedHund skulle ha där.

Jag gick upp tidigt, gjorde mig iordning, tog 30 minuters promenad med Ella, gav Ella frukost och sen var det dags att åka.

Vi hade en mycket trevlig dag i Staffanstorp och vädret var kanon.
Hundmässan var väl ok. Ganska litet.
Vet egentligen inte vad jag hade förväntat mig...
Men, det lilla där var, var helt ok.

De hade även en marknad i Staffanstorp, så vi tog en sväng där också innan vi begav oss hemåt igen.

Nu har jag varit hemma i +- en timme och tänkte nu ta en sväng med Ella i det fina vädret.
Hon har varit hemma och tråkat med husse (som har tvättat) idag, så en liten promenad är nog på sin plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0