En liten, mysig kvällspromenad

Eftersom jag varit hemifrån nästan hela dagen igår, lördag, så ville jag umgås lite med min lilla hårboll på kvällen.
Så, vi tog en liten, mysig och lugn kvällsprommis vid 18.20.

Vi gick upp till vattentornet här uppe vid kolonierna, där Ella kunde vara lös lite.
Där var vi en liten stund och sen promenerade vi vidare.
Vi tog svängen bort mot Ringstorp och på vägen hem passade jag på att köpa med mig lite mat.


Ska vi gå över här?


Meeeenn, ska vi inte gå över snart!?! Det kommer ju inga bilar!


Vad gör de där borta?


Jag håller koll här utanför medan du fixar maten, matte!


Vad blev det för gott, matte?


MUMMA! Ska vi gå hem nu då!?!


Ja, så det blev en liten, trevlig kvällsprommis på ca. 1 timme totalt.
Jag var ganska trött när jag kom hem från Staffanstorp, men det kändes ändå skönt att göra något som innebar att jag spenderade lite tid med Ella.
När vi kom hem var klockan nästan 19.30. Då blev det mat och sedan tillbringades nästan hela resten av kvällen i horisontellt läge i soffan, förutom att jag var ute en kisserunda med Ella vid 22-tiden.

Nu är det söndagmorgon.
Klockan är 08.56 och jag ska kila in på Hemköp och handla.
Därefter blir det frukost och promenad med Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0