En liten tur i Fredriksdalsskogen/parken (videoklipp)

Tog en liten sväng med Ella till Fredriksdalsskogen/parken i eftermiddags.
Det var hyfsat väder när vi gick dit, men självklart så började det regna en stund efter att vi kommit dit...
*suck*
Så det blev totalt ca. 1 timmes promenad.

Hon var lite ofokuserad och hade fullt upp med att hålla koll på alla joggare som sprang där idag, så mina tappra försök till balansgång och att få henne att rusa av sig på gräsmattan blev ganska tafatta.
Ni får alltså därför ursäkta att videoklippen inte blev varken långa eller bra... Inte så lätt heller att ha koll på henne, filma och ha koll på omgivningen samtidigt...

 
På väg in i allén mot Fredriksdal.


 
En fantastiskt spännande doft!


 
Nu har jag tid att komma...!


 
Ett första tappert försök till balansgång... Blev mest en massa snusande i löven istället...


 
Ella kikar lite på grillplatsen


 
Ett andra tappert försök till balansgång...


 
Lös på gräsmattan, och självklart så började det regna... Typiskt!


Ja, jag försökte filma lite iaf...
=)
Så typiskt när jag för en gångs skull tog videokameran med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0