Tisdag...

Ett snabbinlägg...

Vi har haft Zeus här en liten stund i eftermiddags.
Vid 17-tiden tog jag en promenad med Ella ner till stan där Stefan mötte upp oss och väntade i bilen med Ella medan jag snabbt sprang in och handlade en julklapp till Alicia (Stefans systerdotter).

Nu börjar det nästan bli klart med alla julklappar!
Bara några enstaka kvar.
Skönt!
Igår slog jag in alla de som redan är köpta, så det är också gjort...
Nice!

Nu är det viloläge på både Ella och husse och jag ska nog ta och äta något och krypa upp i soffhörnan...


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Tyvärr blir det nog bara på Facebook denna gång då vi tävlade sist på bloggen var det cirka 7 deltagande då väldigt få har blogg nu verkar det som. Men vi får se :D

2011-11-23 @ 09:49:37
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0