1:a advent... Kolla Ellas adventskalender!

Igår fixade jag Ellas adventskalender...

Den består av en förpackning med påsar och numrerade klistermärken som fanns att köpa på Netto för 15:-, samt små gotter att lägga i varje påse.
T.ex. så har jag tagit en malen, grön tuggpinne (speciell med klorofyll och acidofilus) och delat på 3 så det blir godis till 3 dagar, ½ Dentastix i nå´n, ½ Dental Fresh 3 in 1 i nå´n, tjurmuskel på julafton o.dyl.
Nå´t litet bara till varje dag.

Köpte en Haribo-adventskalender till mig själv.
Så fr.o.m. torsdag så ska jag och Ella ha en liten "kalenderstund" varje dag...
=)



Har satt allt på vårt skåp i vardagsrummet, tillsammans med Tindras julklapp och Tessans present, så det är proppfullt nu!
Vet faktiskt inte om jag kommer att julpynta i år...
Har inte så mycket som jag sätter upp isf...
Vi har en svart/glittrig gran, en svart och en röd julbock och en ljusstake som vi brukar använda. Det är faktiskt allt..
Det finns mer, men eftersom inte Stefan gillar julen så blir det ganska enkelt om jag pyntar.


Tror ni Ella kommer att sitta här troget varje dag???


Kommentarer
Postat av: Thereze Zetterberg

Wow vilken hylla;) Spänningen är på topp och Ella kommer älska denna december. Så fint du gjort!

2011-11-27 @ 21:22:27
URL: http://thereze.se
Postat av: Thereze Zetterberg

Wow vilken hylla;) Spänningen är på topp och Ella kommer älska denna december. Så fint du gjort!

2011-11-27 @ 21:22:58
URL: http://thereze.se
Postat av: Jasmine

Ja, hon har suttit här och "tittat fint" i ett par omgångar nu under dagen... =)

Godispåsarna hägrar!

Snart torsdag...

Innan dess får man inte öppna någon adventskalender. =)

Hoppas att du och Tindra också kommer att gilla denna december och era små klappar...

/Jasmine

2011-11-27 @ 21:40:23
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0