Underbar strandpromenad!

I måndags passade jag på att ta bussen med Ella till Viken (Fortet) och gå en promenad längs stranden.
 
Supernajs!
Jag har aldrig varit där förut, men såg ju det när jag åkte förbi på väg till Höganäs i söndags...
Får ju passa på att utnyttja Sommarkortet! =)
 
Det var varmt, men blåste ändå ganska svalt, så det blev liksom inte för varmt heller, varken för mig eller Ella.
Jag hade ju självklart med en ryggsäck med både vatten och skål till Ella!
 
Här kommer några bilder därifrån:
 
I väntan på bussen
 
Smaskigt gräs med stänk av havssalt
 
Omgivningen strax nedanför där bussen stannade
 
Mysig promenad
 
Omväxlande omgivningar
 
Spännande dofter/saker i sanden
 
Havet - ger ro i både kropp och själ
 
Mitt lilla gullefjun!
 
Ella insuper havsbrisarna och alla dofter de för med sig
 
Ytterligare en variant av terräng och underlag
 
Hon ser i alla fall lycklig ut
 
Så underbart att se, ha och fotografera Ella i dessa fantastiska miljöer!
 
På väg tillbaka till bussen
 
Och på vägen tillbaka fick Ella vara lös i den "öppna" terrängen!
 
 
Man behöver verkligen ett break ibland...
Komma ut i naturen i skog, mark och havsmiljöer...
Få lite andrum och heala själen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0