Alicia, Laröd och Cleo

Igår var Alicia (Stefans systerdotter) här och hälsade på.

Som vanligt blev ju Ella helt till sig i trasorna när hon kom!
=)

Stefan och Alicia körde iväg och handlade lite mat till dem som de sedan avnjöt på balkongen, i skydd från solen under parasollerna som jag hade hämtat upp från källaren.
Eftermiddagen bjöd ju nämligen på strålande sol, ca. 20 graders värme och knappt en vindpust så jag var tvungen att hämta upp parasollerna. Jag stod inte ut med den värmen längre...

Alicia åkte hem igen vid 18-18.30-tiden och vid 19.30 så åkte jag och Stefan ut till Laröd med Ella en sväng.
Då var det fortfarande sol och fint väder, men betydligt mycket svalare.
Det var riktigt, riktigt skönt ute nere vid Laröd.
En suveränt fin försommarkväll!

Vi tog vår vanliga sväng så att Ella fick springa lite.
Nu börjar det dock växa upp lite grönska även där ute, så man har inte riktigt lika bra sikt på alla ställen.
Det blev iaf en liten tur på en sådär 45-50 minuter.


Laröds drottning


Spanar på alla som satt och grillade


Ella med Öresund och Danmark (Helsingör) i bakgrunden


Årets bad/strandvakt!


Måste ha koll på allt och alla


Lite vätskekontroll i ett litet vattendrag som mynnade ut mot havet


Happy Face!


Måste ALLA grilla här idag!?!


Solig kväll i Laröd


Redo för hemfärd


Vid 22-tiden gick jag och Ella ut en liten sväng för att möta upp Ann-Sophie och Cleo och lämna en påse med foder till Cleo som Ella inte vill äta.
Det blev att vi följde med dem en liten bit på promenaden också.
Cleo och Ella gillar ju verkligen varandra (de är av samma ras) och har inte träffats på ett tag då Ann-Sophie och Axel har varit bortresta ett tag och Cleo har varit hos uppfödaren.
Jag tyckte att de kunde få "hänga" lite tillsammans och "pinka ikapp" (som verkar vara en favoritsport)...

Så, det var en ganska händelserik, men förhoppningsvis rolig, torsdag för Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0