Tisdagens turer

Igår åkte vi tll Anjinsan´s, www.anjinsans.se, med Ella för att köpa lite foder.
Vi skulle även köpa ett kylhalsband (samma som Ella har) till Cleo, då hennes matte också ville prova ett sådant.


Ellas favoritbutik!


Husse, är du klar snart så vi kan åka till "min" butik!!??!!


På Anjinsan´s blev vi hängande en bra stund då vi träffade på en man som var jägare och började prata spår.
Jag måste börja spåra lite med Ella!
=)
Tror det blir med grillade kycklingklubbor isf...
(det är ju inte så mycket hon går igång på, men grillad kyckling vet jag att hennes näsa uppskattar!)
=)

När vi, långt om länge, åkte ifrån Anjinsan´s så körde vi bort till NetOnNet där Stefan skulle in och titta på en mindre variant av grill som man kan ta med sig till stranden o.dyl.
Medan han var där inne så gick jag och kissade Ella lite och sen så väntade vi utanför på honom.


Men Husse... Ska man behöva vänta på dig hela dagen idag? (utanför NetOnNet)


Väl hemma så åt Ella och vilade lite, sen tog vi en promenad på kvällen.
Vi gick en liten sväng och på vägen hem så passade jag på att köpa hem lite mat eftersom jag inte ätit något.

Medan vi väntade på att maten skulle bli klar så passade jag på att låta Ella gå upp på en parasollfot som stod utanför.
Hon fick sätta upp framtassarna, gå upp med hela kroppen, gå runt ett helt varv, samt sitta på den...
Den var ju inte särskilt stor, så det blev som en liten balansövning!
=)

Jaja, man tager vad man haver...
Det är ju bara fantasin som sätter gränser.
Samtidigt är det ju kul att göra något under tiden man väntar och det är ju även både stärkande och roligt för Ella (eftersom belöning väntar).
Hon var iaf jätteduktig och hade inga problem med att göra det jag visade/begärde av henne.


Aktivering i väntans tider... Sitta på en liten parasollfot... =)


Matte... Har du betalat så vi kan gå hem och hålla kväll snart?


Väl hemma blev det lite mat och soffhäng.
Inte illa alls!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0