På tur i Filborna skogspark

Idag blev det lite sovmorgon.

Jag gick väl upp vid 9-tiden och Ella strax efter 10.
Tog en liten "morgonprommis" med henne upp till parken och sen fick hon lite frukost.

Stefan skulle iväg och träna, så vid 14.45 körde vi härifrån.
Jag och Ella passade på att åka med och ta en promenad i Filborna skogspark under tiden.
Det blev en promenix på ca. 1 timme.

Lite varierat blev det med att Ella fick gå kopplad och springa lös, eftersom det är en del hundar där ute.
Förutom det så bjöd hon på några goda skratt när hon vid ett par-tre tillfällen fick för sig att hon skulle ge sig på ett försök och skutta efter några mystiska och konstiga varelser som plaskade i vattnet och som gick lite konstigt på marken (gräsänder)...
=)


Den obligatoriska stenen som hon alltis ska upp på


Matte, man kan se långt härifrån på min lilla sten uppe på backen...!


Snygg, som bara Ella kan vara


Om du släpper mig så looovar jag att jag kan ta ankorna!


Hon är lite rolig ibland, min lilla Tibbe!
Bekymrar mig knappast över hennes "jaktdriv"(!), då det varar ca. 3 sekunder, innan hon kommer på att det blir för besvärligt.
*Haha!*


Kommentarer
Postat av: Christina

Undrar hur gräsänderna ser ut från hennes perspektiv - nästan lika stora som henne;) Ha en skön helg!

2012-03-16 @ 11:06:00
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Ja, änderna är nästan lika stora som henne...

=)

Önskar dig också en trevlig helg!

/J

2012-03-16 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0