Let´s go ORANGE!

Efter middagens promenad i parken (som jag skrev om i inlägget här innan), så gick jag och Ella hem.

När Stefan skulle åka iväg och träna så hängde jag och Ella på och passade på att ta en promenix i vackra Filborna skogspark under tiden.
Solen sken, men det blåste en del, fast det blev en ganska mysig promenad ändå.
Ella hade möjligheten att vara lös väldigt mycket, då det nästan inte var några hundar på plats där idag.
Hon snusade och sprang omvartannat.
Framförallt är hon stormförtjust i ena stället där det finns en liten kulle med några stenar på.
Dit upp ska hon alltid så hon kan stå och spana ut över större delen av parken.
=)


Bästa utsiktsplatsen i hela Filborna skogspark, tycker Ella


Ella på favviskullen


Vi fick väl ihop en promenad på ca. 50 minuter innan Stefan var färdig, sen bar det iväg till Anjinsan´s, www.anjinsans.se.


"Godisbutiken" eller "Ellas butik", enligt henne...


Där blev det ett inköp av ett orange Hurtta Lifeguard Y-sele till Ella.
Vi har ju spårselen i rosa (även om vi egentligen ville ha ett orange), men nu blev det ett Y-sele då jag ville ha en annan modell så det inte blir ett sådant slitage på hennes päls när hon hela tiden måste använda samma modell.
Jag hade ett tillgodokvitto där sedan tidigare, så det blev inte så dyrt heller.
SUPERBRA!
Sen blev det ett litet kalciumben (HowBone) + en rulle med matchande (såklart!) orangea bajspåsar, Fresh & Tidy.


Ella i sitt orangea kit! (inte världens bästa ljus i mitt kök)


Ella tycker det är sååååå spännande att åka till Anjinsan´s...
Inte så konstigt...
Magnus bjuder henne alltid på godis!
Speciellt nu när han har hittat två sorter som hon gillar.
Han hade lite bekymmer med det tidigare, men gjorde verkligen tappra försök.
Det har ju trots allt gått snart 3 år sedan vi köpte Ella och det är inte förrän nu på senare tid han hittat nå´t som duger till henne.
=)
Nåja, bättre sent än aldrig!
Inte konstigt att hon ser Anjinsan´s som "sin" affär...
Hon blir uppassad som en liten prinsessa!
En butik precis i Ellas smak, alltså...
=)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jsg menar svartvitt i övrigt. Men finast tycker jag är de sim är tre i en...

2012-03-29 @ 23:28:20
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Vilket sött ansikte hon har.

Jag svarade på din kommentar, men nu verkar det inte gå och kopiera och lägga texten här av någon anledning?

Bara så jag inte glömmer så ligger svaret under inlägget om Skogens konung på min blogg...

2012-03-30 @ 10:24:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Jasmine

Hej igen, Malin!

Tack så mycket!

Det tycker ju självklart jag också, men jag är ju något partisk.. =)

Har läst ditt svar på kommentaren och svarat dig.

/J

2012-03-30 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0