Bäddhäng med Ella...

...bokstavligt talat!

Detta är alltså Ella igårkväll.
Uppenbarligen lite trött efter dagens händelser.
Först fick hon ju passa husse mellan ca. 9-15 när matte var borta och sen fick man ut och valla och dessutom träffa en massa djur och sån´t i nästan 2 timmar...

Konstigt att man är trött och totalt lealös!???!!












Ja, när hon är trött så är hon verkligen trött!
=)
Min egen lilla snubbelfot!

Hon fick en ganska tidig nattarunda igår (vid ca. 00.30), sen gick vi och lade oss, ganska trötta båda två.
Jag vaknade kl. 8 och nu är klockan 9, men ännu syns ingen Ella till.
Om hon inte har stigit upp innan 10 så får jag nog hämta henne, för då tycker jag nog att det är dags för henne att gå ut, oavsett om hon är trött eller ej...

Sömntuta!

Åhhh, vänta!
Vad är det mina öron hör..?
Är det inte ljudet av små tassar..?
Joooo! Där kommer hon ju!
Min älskade lillfis!

Nu blir det promenad!


Kommentarer
Postat av: Moster

Jisses!!!!! Tröttare än trött!!! ;)

2012-03-20 @ 23:23:50
Postat av: Jasmine

Ja, hon var trööööött!!!

=)

Bara att vara hemma och passa husse hade nog räckt för henne...

/J

2012-03-21 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0