Ella har varit på dejt!

Idag skulle Stefan ner till AF på ett möta och då passade jag och Ella på att åka med ner till stan.
 
Tanken var att vi skulle ta en sväng i Furutorpsparken...
Men, det blir ju inte alltid som man tänkte sig... Det vet vi ju vid det här laget!
=)
 
Jag kontaktade Anki, som bor nere i stan och som har en Tibetansk spaniel-hane vid namn Hugo och bestämde att vi skulle ses en liten sväng med hundarna.
Jag och Ella har träffat Hugo tidigare, men då med "mormor"...
 
Sagt och gjort, vi bestämde att vi skulle ses en sväng.
Men, när vi körde hemifrån så öppnade himmeln sig och regnet bara vräkte ner!
När vi kom ner till stan så regnade det fortfarande så jag och Ella blev kvar i bilen, med förhoppning om att det skulle avta.
Det gjorde det också...
 
Började promenera lite med Ella och plötsligt ringde Stefan...
Han var redan klar!
Fick ringa till Anki och säga att det fick bli en snabb träff och på ett annat ställe än vad vi bestämt från början...
 
Efter en liten stund dök hon och lilla Hugo (som inte är så liten, utan en rejälv tibbe-hane!) upp.
Hundarna fick hälsa (och Ella fick sura lite) och sedan pratade vi en liten stund (tibbar, såklart!).
 
Fina lilla Hugo...
 
... som inte är så liten! =)
 
 
Efter en stund så begav vi oss hemåt igen.
 
Vi var bara hemma en kort stund innan Stefan åkte iväg och tränade och jag gick en sväng med Ella.
När vi kom in fick hon sin eftermiddagsmat och nu har Stefan kommit hem igen från träningen, så nu ligger de och sliter på soffan!
=)
 
Det var mycket trevligt att träffa Hugo och hans matte Anki!
Hoppas vi får möjlighet att ses igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0