Promenad i Pålsjö skog

Ännu en dag med vackert väder!
Kallt, men soligt.

Tog Ella och gick upp till parken så hon fick bajsa (det vägrar hon göra i skogen!!! utan blir bara superstressad istället), sen tog vi en promenad till Pålsjö skog.
Vi är faktiskt inte där så väldigt ofta, trots att vi bor nära.
Men, idag bar det dit!
Gick hemifrån vid 11.20 och vi var hemma igen 12.55, så 1 timme och 35 minuter fick vi ihop. =)

Först ville inte Ella alls gå dit.
Nej, när hon kissat och bajsat i parken och vi skulle fortsätta mot Pålsjö blev det tvärstopp.
Då ville hon gå hem igen.
Hon är lite besvärlig med det ibland...
Första promenaden vill hon bara ut och göra vad hon ska, sen vill hon hem och vila.
SEN kan man ta en längre runda...
Men, så ter sig inte alltid varken vardagen, eller livet...

Väl inne i Pålsjö skog så gick det sådär i början. Det var en del hundar precis i början, så hon tyckte inte alls att det var lockande...
Men sen gick det bättre.
Hade henne lös en hel del så hon fick springa lite och välja själv vad hon ville lukta på.


Spännande doft


Spaning pågår


Fin bild!


Bild 1 från Pålsjö skog


På väg hem från Pålsjö


Bild 2 från Pålsjö skog


På väg hem över järnvägsspåret


Vi hann nog inte mer än hem förrän hon stupade i sin bädd här i vardagsrummet!
Lilla stumpan... Såååå trött!
Jävla skitmatte som drar iväg på en långrunda på första promenaden!
=)

Hon reste sig för en liten stund sedan, men det var bara för att förflytta sig till soffan hos husse.
Där kan de få ligga i 30 minuter till, sen bär det iväg till Höganäs.
Jag ska till tandläkaren och Stefan ska skjutsa mig.
Ella får hänga med i bilen och så tar väl de en liten kisserunda medan jag är på min kontroll.
Det bör inte ta så lång tid.
Är det fortfarande fint väder när jag är klar så kanske vi åker ner till havet en sväng också, antingen vid Höganäs eller Laröd.
Iaf om jag får bestämma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0