Tröttare kan ingen vara...

...än min kära Ella!
=)

Stefan åkte iväg vid 8.30 imorse och jag gick upp vid 9.30-10, men Ella blev kvar och nannade.
Klockan 12 fick jag gå in i sovrummet och slita upp henne...
Hon var sååå trött!
OBS! Tänk på att vi är uppe ganska länge på nätterna och Ella går sin "nattarunda" ganska sent, någon gång mellan ca. 00-02 på natten... Inatt var det vid ca. 01.45...
Tog dessa två bilder när jag gick in i sovrummet...


Kan man ALDRIG få vila i fred!?!


Låt mig bara nanna en liiiiten stund till... *Zzzzzzz*


Efter en stund fick jag dock upp henne.
Inbilla er inte att det är lätt, trotts att hon är en liten hund...!
Ack, nej!
När hon inte rör sig ur fläcken när man kallar på henne och man då istället bestämmer sig för att lyfta ner henne, då lägger hon sig med total dödvikt så fort man tar i henne och hon blir som en geléklump...
Hon är jävlar inte dum!
Så, man får alltså "lirka" lite med denna lilla, bestämda dam...
*Jävla åsna!*
=)

Och hon är aldrig så svår som när hon är riktigt trött....

Nåja, upp kom hon och ut gick vi iaf.
Vi tog en promenix på ca. 1 timme och 10 min.
Det var skönt väder.
Lite blött och dyngigt, eftersom det har regnat inatt, men halvklart och ganska milt.

Väl hemma fick hon mat och ni får en tapper gissning om vad hon gör nu...
JAPP!
Sover i sin bädd här sidan om skrivbordet...
Totalt utslagen, på rygg...


Bilden är inte tagen idag, men det är alltså såhär hon ser ut just nu...
Utslagen, på rygg, i sin bädd...


Hon är gó, hon!
Men det är rätt!
Efter maten ska man vila magen...
=)
*VIKTIGT!*


Kommentarer
Postat av: Lisa

en bestämd dam den där Ella...lite envis också..brås på matte kanske :)

2012-01-02 @ 19:00:39
Postat av: Jasmine

Nejdå..

Hon är mycket värre än vad jag är.

=)

/J

2012-01-02 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0