Soffhäng och selar...

Efter promenaden upp till Filborna igår så tog vi det mest ganska lugnt och det blev bara lite kortare kisserundor för Ellas del (15-30 min.) resten av dagen.
Jag observerade henne under dagen, både hemma och på promenaderna, och hon var mer sig själv då.
Hon har ätit som hon ska, inte varit så stressad/skällig på promenaderna o.dyl.
Att hon trillade behöver ju inte innebära att hon skadat sig, hon kan "bara" ha fått en käftsmäll och lite ont också.
Men jag får ju ha koll på henne.

Jag får försöka kolla/känna lite på hennes tänder idag igen och se om jag märker något...
Får ha koll efter smaskande och annorlunda doft från munnen.

På eftermiddagen så ockuperade Stefan soffan och kollade fotboll så då passade jag på att klicka hem 2 selar till Ella.
Jag får hoppas att dessa, eller någon av dem iaf, passar henne.
Den bruna pälsselen/västen blev ju för liten. *Snyft*

Dessa har jag klickat hem:
(Klicka på bilderna för att se dem i större format)

Röd Puppia sele/väst

   
Avant Garde sele. Klicka på bilderna för att se dem i större format


Hoppet är det sista som dör så jag får ju chansa på att någon av dessa passar.
Har även en annan Puppia också på G.
Samma typ av modell som den röda, men den är zebra mönstrad svart/vit.
Finns i brun/beige också och om jag köper den svart/vita (den var billig) och den passar så kan jag ju investera i en brun/beige också (den är ju snyggare i färgerna på Ella).
Alla selarna jag har köpt till henne är betydligt billigare än ordinariepriset (därav ibland vissa färgval, som t.ex. den röda Puppia selen och den svart/vita zebra).
Eftersom jag inte vet om de passar så passar jag på att köpa dem när jag hittar dem till fyndpriser.

 
Puppia Zebra selen.


Nedan kommer några bilder från gårkvällens soffhäng på Ella.
Hon låg på sin Back on Track bädd och hade gottat in sig på filten lite också.
=)


Skönt utslagen på dynan och med filten


Bytat position


Söt!


Ser skönt ut!


Ändrat läge igen


Skönt att vila huvudet på tassarna och dynkanten


Happy Face! =)


Näeh matte... Nu räcker det faktiskt... Nu är du jobbig!


Ella kom upp här för en stund sedan och jag gav henne lite frukost här mitt i inlägget, så nu ska jag göra mig iordning och ta en sväng med henne.
Ha en bra dag, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0